torstai 24. heinäkuuta 2014

Mitä tapahtuikaan jääkapissa? | picfic; beware [1/3]


Jääkaapissa räjähti flamencotytöt tuhoava kranaatti, Annin tuhoava pommi, toisen ajan ja paikan räjäyttävä ydinsota, Sofian räjäyttävä ydinohjus, demin räjäyttävä atomipommi, valkeat rannat räjäyttävä pommi, vihaiset kuut räjäyttävä pommi, kaspianin laivaan ohjautuva ydinohjus, Siirin tuhoava aikalaser ydinkärjillä, aikalaaserin tuhoava pommi, Saran räjäyttävä ydinsota, Veran ja pydän motherflowerin räjäyttävä atomipommi, Veran itkunaamat räjäyttävä maaginen höyhen, ison pommin räjäyttävä alkuräjähdys, Liinan räjäyttävä pommi, Liinan esittelyn tuhoava big bang, kissan räjäyttävä loitsu, taivaan räjäyttävä paholainen, kaikki emojit tuhoava pusu, räjähdekiellot räjäyttävä räjähde, jumalan räjäyttävä pamahdus, Siirin räjäyttävä motherflowerin pommi joka on todella vaarallinen, pupun kolon räjäyttävä pommi, motherflowerin räjäyttävä pommiiiii ja äänitteen tuhoava pumpumpum.
Rauha heidän sieluilleen.


Heipsun!

Anteeksi anteeksi anteeksi anteeksi niin paljon olen taas myöhässä häpeän antakaa anteeksi ;-; 
Mulla olisi kyllä kunnolliset selitykset, mutta en halua alkaa selittelemään, niinpä sanon vain sen, että on ollut hirveästi kiirettä, mutta nyt sain postattua tän kuvatarinan seuraavan osan. Niin ja tuosta alkutekstistä sen verran, etä jääkaappilaisilla oli raju, raaka, kaiken tuhoava sota, ei muuta :) Seuraavalla kerralla saatte sitten sen shootin ja give-awayn, yritän postata sen mahd. nopeasti ;) Nyt kuitenkin kuvatarinan pariin, olkaa hyvät!


picfic; Beware [1/3]





Hän tulee.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



 Annie: *lukee*



* askelia ja rapinaa*
Annie: *säpsähtää ääniä* Mikä se oli?



 A: *nousee ylös* Kuka...?



 A: *kävelee huoneensa ovelle ja kurkistaa sisään*



A: Ei täällä...






 A: *huomaa lapiot*



 A: *ottaa yhden käteensä* Jos joku tulee lähelleni, lyön häntä tällä...Eipähän tule toiste.



 ?: *astelee hiljaa huoneen poikki*



?: Oih! *kurottaa sormensa peiliä kohti*



 ?: *huomaa ruoat* Mitä tuo on? .__.



 A: *hiippailee tytön taakse lapiota pidellen*



 A: *kysyy pitäen äänensä vakaana* Mitä sinä teet täällä?



?: *säpsähtää* Hänen ei pitänyt olla kotona...



 ?: *kääntyy ympäri* Öh, minä...Minun nimeni on Seila, ja etsin asuinpaikkaa, vain väliaikaisesti.
Ajattelin tulla kysymään, onko täällä tilaa.



 A: *laskee lapionsa vieläkin hieman varautuneesti* 
Aijaa, *naurahtaa hermostuneesti* anteeksi tämä lapio, luulin sinua varkaaksi.



 Seila: Aih, anteeksi jos pelästytin sinut. *pieni hymy* 



 A: Ei se mitään. Niin siis, siitä asuinpaikasta. Minulla on täällä paljon tilaa, ja olisi kyllä mukava saada kämppäkaveri, tietysti penen tutustumisen jälkeen. Käyn laittamassa sinulle vierashuoneen valmiiksi.
Odota hetki, tulen pian takaisin.



 Seila: Kiitos! *odottaa kunnes Annie on mennyt*


S: Ja hänet minun pitäisi tappaa.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



 A: Tässä on huoneesi.



S: *kurkistaa huoneeseen*






 S: Voi kiitos! *lataa ääneensä kiitollisuutta*
A: Ei tarvitse kiitellä. *hymyilee* Mutta nyt haluaisin hieman tutustua sinuun.



Annie&Selia: *istuvat tuoleille*



S: *katselee ulos ikkunasta, ja silmät tummuvat* Minä..synnyin Ranskassa. Olen 15 vuotias.Olen aina halunnut todella kovasti opetella englantia, joten muutin vanhempieni erottua Englantiin.Asuin siellä pari kuukautta, ja sitten tapasin koulussa yhden tytön, jonka kanssa teimme yhdessä kaiken. Olimme todella hyviä ystäviä.



 S: Yhtenä iltana ystäväni kuoli, hän jäi auton alle, enkä enää ikinä palannut Englantiin. Muutin takaisin kotiin, mutta kun vanhempani häätivät minut pois, lähdin tänne, ja aloin etsiskellä kotia, johon voisin jäädä siihen asti kunnes saisin hankittua tarpeeksi rahaa oman kodin ostoon. 



 A: *myötätuntoinen ilme* Olet joutunut kokemaan paljon. Otan osaa ystäväsi puolesta. Ja totta kai saat jäädä asumaan tänne. Minun nimeni on Annie. *hymyilee ystävällisesti*



S: Kiitos todella paljon!



 A: Eipä mitään. Minä menen nyt nukkumaan, on jo myöhä. Hyvää yötä. Ai niin, haluaisitko iltapalaa? Minä olen jo syönyt, mutta jos sinulla on nälkä...



S: Ei kiitos, ja hyvää yötä.
A: Selvä, hyvää yötä. Nähdään aamulla!



S: En minä voi tappaa häntä. Hän on niin kiltti ja muuta. Kuvittelin pystyväni tähän...



S: *huokaa turhautuneesti*



 S: *muistaa itseään auttaneen langenneen enkelin* Ei, en voi tuottaa pettymystä. Hän oli ystäväni, ja näimme paljon vaivaa yhdessä tämän eteen. En anna vaivamme valua hukkaan.



S: *nousee ylös hutarille jaloilleen* Minä teen sen.



S: Missä täällä on veitsiä?


: Anni-chan

6 kommenttia:

  1. Oijoi ihana kt ówò En malta oottaa seuraavaa osaa!
    Selia on tosi nätti, tuo peruukki on kuin tehty sille ;)

    VastaaPoista
  2. Et arvaa kuinka iloinen olin kun näin sinun postanneen ja vielä kuvatarinaa! Mä oikeestaan kirjoitin tän kommentin aikaisemmin kerran, silloin kun Selia oli vielä Pölöpölö, mutta en saanut sitä silloin lähetettyä. :'D Nukketalosi on tosi kaunis ja saat siellä ihania kuvia! ❤️ Tämä juoni on ihana rakastan sitä suuresti jo nyt! ^-^ Tuo viimeinen kohta kun Selia on tuolla huoneessa on minun lempparini, ja tuo viimeinen lause... Ooo! Mutta Seliahan ei vielä tapa Annieta, koska tarina ei voisi päättyä niin nopeasti, tiedän sen. Tää tarina on kyllä ehdottomasti jo nyt mun top 5:dessä kuvatarinoissa! nwn Nukkesi ovat myös tosi kauniita rakastan heitä! ^.~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu siis alkuun, mulla oli vaikeuksia päättää Selialle nimi, joten kirjoitin tarinan aluksi kirjoittaen neidin nimeksi pölöpölö, ja sitten vahingossa julkaisin sen xd Poistin heti ja julkaisin uudella nimellä, mut Sä olit sit jo ehtinyt nähdä sen :p Kiva että tykkäät nukketalosta, oon nähny siihen tosi paljon vaivaa! Ja on tosi ihana kuulla että pidät juonesta, vikan kuvan olikin tarkoitus olla dramaattinen ehheh ;D Mutta eihän siitä tappojutusta vielä tiedä, katsotaan mitä keksin xd En mä osaa sanoa mitään muuta, kuin että kiitos taas aivan ihanasta kilometrikomentistasi, nää merkitsee mulle tosi paljon <3

      Poista
  3. Ooh ♥ Ensinnäkik pakko sanoa, että Selia ja Annie on kyllä superkauniita ♥

    Tarina oli tosi hienosti ja selvästi vaivalla tehty, ajattelin useaankin otteeseen, että "vitsit kun sujuvasti saatu tää kulkemaan *0* " ♥ Ihan älyttömän sujuvaa!
    Noi kuvat, niin hyvälaatusia :3 Yllätyin tossa yhessä kuvassa, missä oli et Anniella olis myötätuntnonen ilme, että kuinka paljon se siinä kuvassa oikeesti näytti myötätuntoselle! Miten osaat *3* ♥
    Ihan älyinnoissani odottelen jatkoa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selia ja Annie kiittävät <3
      Paras kehu onkin ehkä just Se, että te pidätte näitä kuvia niinkuin sujuvina ja tarkkoina, että näätte sen minkä vaivan oon tehnyt Tän eten. Se on oikeesti niin palkitsevaa, ja mä kiitän teitä siitä, että vielä jaksatte kommentoidakin, kiitos kiitos kiitos <33 Ja jatkoa tosiaan tulossa pian :3

      Poista